Doel campagne meer inschrijvingen en een frissere identiteit voor Regio College, een MBO in Zaandam. Met een vormgeving uit de social media en een lekker sarcastische toon uit de jongeren wereld, laat RC zien hun doelgroep te begrijpen. FF SERIEUS NOU. ECHT WEL. Zoals een goede docent begrijpt dat school saai is, maar ook dat de leerlingen willen slagen. LEKKER BELANGRIJK. Eerste uitingen waren gericht op gezakte HAVO en VWO studenten: KOMT GOED! Want #slagendoenwesamen en zakken doe je maar voor even. Alle uitingen digitaal op social media en ad-banners. Begin schooljaar 20-21 volgen meer campagne uitingen gericht op MBO studenten. YO FOCUS! En bedank ons later.
Goal: more registrations and a more distinctive identity for Regio College an MBO school in Zaandam. With a social media design mash up and a funny youthful sarcasm tone of voice, RC shows that they understand their target audience. SERIOUSLY. Just as a great teacher understands school’s boring, but also knows students do want to succeed. LIKE REALLY. The first flight was aimed at HAVO and VWO students who failed their exams: IT WILL BE OKAY! Because #garduationisachievedtogether and failing only lasts till you try again. We produced socialmedia ads and ad-banners. At the beginning of the 20-21 school year, more campaign messages will be aimed at MBO students. YO FOCUS! And thank us later.
OpdrachtgeverRegio College, ZaandamWerkStrategie, ontwerp, copy, production