Met meer dan een miljoen fietsen in de stad dreigt Amsterdam aan een van zijn successen ten onder te gaan indien het niet gaat reguleren. Onderdeel van dit proces is deze campagne over fietsparkeren. Wij verzorgen de strategie, concept en de gehele productie van de fotografie en vormgeving. Martijn Steiner Lovisa fotografeerde. De campagne loopt over langere tijd en was al te zien door de hele stad.
Tegelijk met de campagne ontwikkelden wij een heldere vormstijl die een brug slaat tussen de huisstijl van gemeente Amsterdam en de fietsparkeer-borden van Mijksenaar.Dit maakt de verschillende communicatie middelen herkenbaar en het produceren van de verschillend middelen tevens makkelijker. Wij verzorgde tevens de eerste ontwerpen.
With more than a million bicycles in the city, Amsterdam threatens to succumb to one of its successes if it doesn’t start to regulate. Part of that process is this campaign about bicycle parking. We took care of the strategy, concept and the entire production of photography and design. Photography by Martijn Steiner Lovisa. The campaign will continu for a longer period and was already shown throughout the city.
Simultaneously with the campaign, we developed a clear form-style which connected the corporate identity of the municipality of Amsterdam with the bikeparking wayfinding by Mijksenaar. To strengthen recognisability and ease the productions process of the various communication means. We further designed the first products.